SIA “EPS CAPITAL”, reģistrācijas nr. 40203624193, adrese: “Smaidas”, Madlienas pagasts, Ogres novads, LV-5045, turpmāk – internetveikals, nodrošina mājaslapā pieejamo saturu un sniedz preces/pakalpojumus saskaņā ar zemāk izklāstītajiem noteikumiem.
1. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
1.1. Ja patērētājs, izmantojot mājaslapu, iegādājas preces/pakalpojumus, tiek uzskatīts, ka starp Pircēju un Pārdevēju ir noslēgts Distances līgums.
1.2. Distances līgums tiek regulēts saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību normām, tostarp Latvijas Republikas “Patērētāju tiesību aizsardzības likumu” un Ministru kabineta noteikumiem “Noteikumi par distances līgumu”.
1.3. Svarīgi! QR Ķepa piekariņa derīguma termiņš ir 2 (divi) gadi no aktivizācijas brīža. Pēc šī termiņa piekariņa funkcionalitāte beidzas, un nepieciešams iegādāties jaunu piekariņu, ko var pievienot jau esošajam profilam.
2. PIRKUMU VEIKŠANA
2.1. Interneta veikalā norādītās produktu cenas un specifikācijas ir pieejamas blakus produktiem.
2.2. Lai veiktu pasūtījumu, pircējam:
- jāizvēlas produkti un jāpievieno tie grozam;
- jāaizpilda visi nepieciešamie dati;
- jāizvēlas piegādes veids;
- jāpārbauda pasūtījuma gala summa;
- jāveic apmaksa.
3. APMAKSAS NOTEIKUMI
3.1. Norēķinu valūta vietnē ir eiro.
3.2. Maksājumu metodes (nodrošina makecommerce.lv / Maksekeskus AS):
- Latvijas bankas: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor
- Igaunijas bankas: Swedbank, SEB, Luminor
- Lietuvas bankas: Swedbank, SEB, Luminor
- Somijas bankas: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästöpankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästöpankki
- Visa/Mastercard kartes
3.3. Izmantojot internetbanku, jāapstiprina pasūtījums un jānoklikšķina “Atgriezties pie tirgotāja”.
3.4. Personas dati, kas nepieciešami maksājumiem, tiek nodoti Maksekeskus AS.
3.5. Līgums stājas spēkā pēc veiksmīga maksājuma. Ja pasūtījumu nevar izpildīt, Pircējs tiek informēts, un samaksa tiek atgriezta 14 dienu laikā.
4. PIEGĀDES NOTEIKUMI
4.1. Piegāde notiek uz Latviju, Lietuvu, Igauniju.
4.2. Piegādes veidi: pakomāti, kurjerpasts.
4.3. Nodokļi un nodevas piegādes galamērķī jāsedz pircējam.
4.4. Piegādes izmaksas tiek rādītas pirms pasūtījuma apstiprināšanas.
4.5. Standarta piegādes laiks: 3–7 darba dienas. Izņēmuma gadījumā: līdz 45 kalendāra dienām ar iepriekšēju paziņošanu.
5. ATTEIKUMA TIESĪBAS
5.1. Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no saņemšanas.
5.2. Atteikuma tiesības nav piemērojamas juridiskām personām.
5.3. Svarīgi! Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sesto daļu atteikuma tiesības neattiecas uz precēm, kas personalizētas (QR kods aktivizēts un piesaistīts lietotāja vai dzīvnieka profilam).
5.4. Atteikuma tiesības piemērojamas tikai neatvērtām, neaktivizētām precēm oriģinālā iepakojumā.
5.5. Lai izmantotu atteikumu: jāiesniedz atteikuma veidlapa (saite), jānosūta uz [email protected] 14 dienu laikā.
5.6. Pircējs sedz atgriešanas izmaksas, izņemot kļūdainas vai bojātas preces gadījumus.
5.7. Pārdevējs var aizturēt atmaksu, kamēr nav saņēmis preci vai apliecinājumu par tās atgriešanu.
5.8. Ja Pircējs izvēlas dārgāku piegādes veidu, internetveikals neatmaksā papildu izmaksas.
5.9. Internetveikals nav atbildīgs par kavējumiem vai nepildīšanu ārpus tā kontroles.
5.10. Pārdevējs var atteikties no pārdošanas, ja cena kļūdas dēļ ir ievērojami zemāka par tirgus cenu.
6. PATĒRĒTĀJA TIESĪBAS PAR LĪGUMAM NEATBILSTOŠU PRECI
6.1. Internetveikals atbild par preces neatbilstību līgumam vai defektiem 6 mēnešus pēc piegādes (vai no piegādes brīža).
6.2. Pircējam jāinformē pārdevējs 2 mēnešu laikā pēc neatbilstības atklāšanas, rakstot uz [email protected].
6.3. Pircējam ir tiesības pieprasīt defekta novēršanu vai preces nomaiņu.
6.4. Ja tas nav iespējams, Pārdevējs atmaksā pircēja maksāto summu.
6.5. Pārdevējs sniedz atbildi uz sūdzību rakstiski 15 dienu laikā.
7. PIRCĒJA PERSONAS DATU APSTRĀDE
7.1. Internetveikals apstrādā tikai pasūtījuma veikšanai nepieciešamos personas datus (vārds, uzvārds, e-pasts, tālrunis).
7.2. Personas dati tiek nodoti transporta pakalpojumu sniedzējiem piegādes nodrošināšanai.
7.3. Ja pircējs piekritis mārketinga paziņojumiem, internetveikals var izmantot e-pastu un/vai tālruni, lai nosūtītu informāciju.
7.4. Pircējs jebkurā laikā var atteikties no mārketinga paziņojumiem, rakstot uz [email protected].
8. STRĪDU IZŠĶIRŠANAS KĀRTĪBA
8.1. Jautājumos, kas nav atrunāti noteikumos, puses ievēro Latvijas Republikas normatīvos aktus.
8.2. Strīdi tiek risināti vispirms sarunu vai sarakstes ceļā.
8.3. Ja vienošanās netiek panākta, strīdi tiek risināti Latvijas Republikas tiesā saskaņā ar Latvijas likumiem.
8.4. Pircējam ir tiesības vērsties arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.